Overslaan en naar de inhoud gaan

Jaarverslag Boskalis wint Prix de Mazars

Koninklijke Boskalis Westminster nv is winnaar van de Prix de Mazars 2008, de publieksprijs voor het beste jaarverslag door beursgenoteerde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boskalis had de beste scores in de categorie 'Overig genoteerde bedrijven' in het door accountantskantoor Mazars gesponsorde onderzoek. Genomineerd voor de Prix de Mazars waren dit jaar in de categorie 'AEX': Heineken, Koninklijke DSM, Randstad, SBM Offshore en TomTom. In de categorie 'Overige genoteerde bedrijven' waren dit: Arcadis, Fugro, Imtech, Koninklijke Boskalis Westminster nv en Nutreco Holding.

related partner content for mobile comes here

De Prix de Mazars werd donderdag 25 september jl. voor het eerst uitgereikt in Euronext Amsterdam. Deze prijs gaat naar de beursgenoteerde onderneming die volgens onderzoek onder beleggers, analisten en geïnteresseerden het beste jaarverslag heeft gepubliceerd. Mazars is hoofdsponsor van dit onderzoek, co-sponsoren zijn het magazine Management Scope, CloseContact en de VEB.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in