Overslaan en naar de inhoud gaan

AH werkt aan nieuwe formule

Albert Heijn werkt aan een nieuwe formule voor zeventig supermarkten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat heeft een woordvoerder van de supermarktketen bevestigd tegenover . Albert Heijn zoekt naar een nieuw formuleconcept voor zeventig supermarkten die qua vloeroppervlak te klein zijn voor een AH XL en te groot voor wijkwinkels.

related partner content for mobile comes here

'Zowel in stijl als inrichting zullen deze winkels afwijken', zegt AH-woordvoerder Jan-Christiaan Hellendoorn. 'Voorop staat dat we geen nieuwe formulenaam willen lanceren, maar het gaat wel om een nieuw concept. Winkels van deze grootte bieden ons de mogelijkheid om geheel andere dingen te doen dan we nu in onze wijkwinkels en XL's doen', aldus Hellendoorn.

Eerder deze week zei Albert Heijn-directeur Dick Boer in Foodmagazine dat het bedrijf zich meer wil richten op de verkoop van non-food artikelen (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in