BCC wint Europese prijs voor milieupromotie
Witgoedketen BCC heeft op 13 september de Euro-Topten Contest gewonnen voor de beste Europese promotiecampagne van energiezuinige Top10…
De prijs wordt uitgereikt door het TopTen project. Dit project is een initiatief van de Europese Commissie en wordt uitgevoerd door energiespecialisten, milieuorganisaties en consumentenverenigingen. Het project bestaat uit zestien landelijke websites die actuele overzichten geven van de allerzuinigste apparaten die nu op de markt te koop zijn. De Nederlandse Top10 (www.top10.hier.nu) wordt verzorgd door Ecofys en Stichting Natuur en Milieu.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Euro-Topten jury beoordeelde de zichtbaarheid, de organisatie en de lengte van de campagne en de tijd, geld en moeite die bedrijven in Europa investeerden in de promotie van energiezuinige apparten uit de Top10.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid