Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe poll: AU! het mes gaat in het marketingbudget

We kunnen er lang en ingewikkeld over doen: maar op het moment dat het economisch wat minder gaat, gaat gewoon het mes er in.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de marketingbudgetten, bedoel ik.

related partner content for mobile comes here

Niets is zo makkelijk te schrappen als het marketingbudget. De communicatie wordt gehalveerd. De plannen on hold gezet. U kent het wel....

Nu de zakenbanken in de VS als herfstblaadjes van de bomen tuimelen, en de beurzen ernstig in mineur zijn, wordt ook hier iedereen zenuwachtig.

Ik heb gisteravond mijn spaargeld maar weer van die vage IJslandse-bank-met-die-ongekend-hoge-rente gehaald en weer veilig (?) bij de ING gedropt.

Binnen ondernemingen speelt men ook weer op safe. U heeft voor de vorm nog wat verzet gepleegd maar in de begrotingsgesprekken met de bazen bent u toch al snel 25 tot 30 procent van uw budget verloren.

U heeft het al eerder meegemaakt en kent dat spel wel, maar is het ook verstandig om zo te reageren? Of blijft u gewoon rustig zitten nu u geknipt en geschoren wordt?

Stem!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in