Overslaan en naar de inhoud gaan

Spot treedt toe tot CMC

Spot (Stichting Promotie Televisiereclame) is per september toegetreden tot het CMC (Centrum voor Merk en Communicatie). De stichting is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de toetreding van moet het draagvlak worden verbreed en kunnen de gezamenlijke doelstellingen 'in een steviger coalitie worden gediend'. Dit is volgens CMC van actueel belang nu politiek en overheid maatschappelijke doelstellingen trachten te realiseren via inperking van commerciële communicatie. Tv-reclame is daarbij volgens het centrum vaak een centraal thema.

related partner content for mobile comes here

CMC-voorzitter Hans Hillen: 'Spot is voor ons van groot toegevoegde waarde. Het CMC wordt zo nog breder naar buiten zichtbaar. De televisie-invalshoek is een uiterst relevante.' Spot-directeur Paul van Niekerk: 'Voor Spot gaat het erom het imago van reclame in het algemeen te bevorderen en specifiek in politiek Den Haag. Daarnaast willen wij de opties voor televisiereclame zo ruim mogelijk houden. Een brede coalitie helpt ons deze doelstellingen te realiseren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in