
'Maak Jij je Post Waar?' Onder dat motto roept Mascotte alle sjekrollers op om op Facebook te posten wat ze voor een arrangementje Zwarte Cross over hebben. Kaarten voor 3 dagen kaarten, een tent en een campingplaats en - niet onbelangrijk voor bezoekers van de Zwarte Cross: 200 euro aan biermunten.
Mascotte vindt wel dat het een gewaagde actie moet zijn, die deelnemers posten op Facebook: 'Want ja, houd je van stuntfestival Zwarte Cross, dan moet je wel een beetje lef hebben.' Het eindoordeel is aan Zwarte Cross boegbeeld Tante Rikie.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe eerste post die Tante Rikie overtuigde, was van Ruben, die zich samen met 3 vrienden in zijn gezicht wilde laten spugen door een lama.
Mascotte - Maak jij je post waar #1 - Zwarte Cross
Credits
Bureau: SSSS & Orchestra
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee