Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple, FitBit, NASA en Booking.com tijdens Dutch Digital Day

De sprekers van Dutch Digital Day zijn bekend. Het programma belooft een middag vol inspiratie, innovatie, games, gadgets en digital drugs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dutch Digital Day vindt plaats op 27 juni in Undercurrent, Amsterdam. Op het programma staan internationale topsprekers Joshua Davis (NY-based digital artist) en Gadi Amit (founder van de FitBit). Koert van Mensvoort geeft zijn visie op de manier waarop de mens met technologie de natuur transformeert. Arjan Haring, travel scientist bij Booking.com, vertelt alles over geluksalgoritmen en het geheim van big data. De Australiër Tim Buesing, Creative Director bij Reactive, komt on stage met een robot arm die is  ontwikkeld voor kinderen met de ziekte van Duchenne.

related partner content for mobile comes here

Ook staan er presentaties van enkele UX topnamen op het programma. Zo vertelt de Amerikaanse Sam Hashemi alles over UX design bij NASA en wordt Apple ontwerper Bas Ording tijdens een interview aan de tand gevoeld over zijn werk met en voor Steve Jobs.

Tijdens het event is er tevens een innovatieve playground ingericht, waar bezoekers kunnen kunnen kennismaken met onder andere de Oculus Rift, een Digital Graffiti Wall, de nieuwste game SXPD, google glass apps, het kickstarter project Fish on Wheels en de Random kissing booth. 

De organisatie van DDD is in handen van PIBN (Platform Internetbureaus Nederland), dat tijdens het event tevens de nieuwe naam bekend maakt. Vanaf 27 juni zal de vereniging door het leven gaan als Dutch Digital Agencies (DDA). Kaarten zijn te bestellen via .

Foto: Joshua Davis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in