Morgen op MARCOM14: Raimo van der Klein (Glasseffect)


Naarmate de smartphones meer en meer weer aan het ‘einde’ van hun levenscyclus komen en het tijdperk van sensoren en ‘wearables’ zoals ‘Google Glass’ zich aandient zullen er nieuwe diensten ontstaan??. De fysieke wereld wordt dan doorverbonden met de kracht van het internet waardoor er nieuwe manieren van doen ontstaan voor de dingen die we liefhebben. Wat is de impact hiervan op de wereld van de marcom professional?
Over Raimo van der Klein
Raimo is een veteraan in mobiele technologie. Begonnen bij Nokia. Kleine tussenstop als Innovation Manager bij KPN. Medeoprichter en ex-CEO van Layar. Een marketeer, innovator en entrepreneur. Raimo van der Klein spreekt woensdag om 14.50 uur op het Adfo Mainstage op de MARCOM.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Aanmelden voor MARCOM kan hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid