Overslaan en naar de inhoud gaan

Morgen op MARCOM14: Raimo van der Klein (Glasseffect)

Het frictieloze internet van Google Glass en wearables.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naarmate de smartphones meer en meer weer aan het ‘einde’ van hun levenscyclus komen en het tijdperk van sensoren en ‘wearables’ zoals ‘Google Glass’ zich aandient zullen er nieuwe diensten ontstaan??. De fysieke wereld wordt dan doorverbonden met de kracht van het internet waardoor er nieuwe manieren van doen ontstaan voor de dingen die we liefhebben. Wat is de impact hiervan op de wereld van de marcom professional?

related partner content for mobile comes here

Over Raimo van der Klein
Raimo is een veteraan in mobiele technologie. Begonnen bij Nokia. Kleine tussenstop als Innovation Manager bij KPN. Medeoprichter en ex-CEO van Layar. Een marketeer, innovator en entrepreneur. Raimo van der Klein spreekt woensdag om 14.50 uur op het Adfo Mainstage op de .

Aanmelden voor MARCOM kan
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in