Overslaan en naar de inhoud gaan

J. Walter Thompson Amsterdam partner van Microsoft Nederland

De samenwerking komt voort uit het The Next Rembrandt-project waarbij Microsoft data-partner was.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Samen met Microsoft gaat J. Walter Thompson Amsterdam digitale transformatietrajecten 'tot leven brengen' voor klanten van beide organisaties. Op dit moment wordt gewerkt aan projecten waarbij data en technologie de basis vormen voor innovaties voor klanten van beide organisaties. Daarnaast helpt het bureau om de merkroute die vanuit Microsoft hoofdkantoor is ingezet, te vertalen naar de Nederlandse situatie.

Cara Antoine, Chief Marketing & Operations Officer, Microsoft Netherlands: 'Ons partnerschap met J. Walter Thompson Amsterdam is een mooi voorbeeld van hoe we wederzijds talent en vaardigheden uitwisselen en mooie oplossingen creëren.'

'We zijn heel blij om te zien dat de nauwe samenwerking die we hadden met Microsoft Nederland op het Next Rembrandt project zich ontwikkeld heeft tot iets nog groters en fundamentelers', zegt Creative Partner Bas Korsten.  'Microsoft loopt wereldwijd voorop als het gaat om technologie relevant maken voor mensen. Deze samenwerking maakt dat wij als bureau ook aan de voorkant van deze ontwikkelingen komen te zitten.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in