Overslaan en naar de inhoud gaan

Boet Kreiken executive vice president customer experience KLM

Boet Kreiken (58) wordt verantwoordelijk voor de klantervaring bij KLM.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Boet Kreiken (58) wordt verantwoordelijk voor de klantervaring bij KLM.

related partner content for mobile comes here

Hij volgt Ryanne van der Eijk op, die heeft besloten om haar carrière voort te zetten bij Dubai Airports. 

Kreiken zal ook lid van het bestuur van KLM worden.

Hij is sinds 2009 managing director van KLM Cityhopper. Tot november zal hij zich ook nog bezighouden met Cityhopper, daarna focust hij zich volledig  op zijn nieuwe baan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in