Overslaan en naar de inhoud gaan

Intomart GfK neemt Evidens over

Intomart GfK heeft de activiteiten overgenomen van Evidens onderzoekdiensten BV.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 1 juli 2012 zijn Evidens-partners Erik-Jan Vriens, Marjon Luites en Gerard van Meurs in dienst bij Intomart GfK getreden. De dienstverlening aan Evidens-klanten wordt vanaf nu voortgezet door Intomart GfK.

related partner content for mobile comes here

Erik-Jan Vriens wordt senior research consultant bij Intomart GfK. Marjon Luites gaat bij Intomart GfK aan de slag als system developer.
Gerard van Meurs treedt in dienst van Intomart GfK als methodoloog. Gerard was partner/directeur bij Evidens onderzoekdiensten en operationeel directeur bij Twinfo.

GfK laat weten dat de naam Evidens verdwijnt en dat de deskundigheid en klanten van het bureau welkom zijn. Op de vraag wat de reden is voor de overgang zegt een woordvoerster van GfK: ‘Het zijn lastige economische tijden en dan is dit een mooie oplossing. Zij werken nu in een groter geheel en wij krijgen meer expertise in huis’.
Volgens haar zijn er behalve de drie partners geen andere medewerkers betrokken bij de overgang.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in