Interview-NSS introduceert Digitale Media Monitor


Deze meet op systematische wijze de penetratie en het gebruik van breedband, bellen via internet (VOIP) en digitale radio en tv. Het onderzoek geeft inzicht in welke segmenten het meest geneigd zijn over te stappen naar één totaalaanbieder (triple play) en hun voorkeuren voor aanbieders.
Onderdeel van het onderzoeksprogramma is een panel van digitale tv gebruikers waarin gebruikservaringen en kijkgedrag wordt geëvalueerd. Om de doelgroep potentials in kaart te brengen, worden mensen die digitale tv overwegen ondervraagd over de bekendheid en voorkeur van verschillende aanbieders en proposities.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUit recent onderzoek van Iinterview-NSS blijkt dat 14 procent van de bevolking momenteel beschikt over digitale tv in hun huishouden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid