Reebok lanceert “I am what I am
I Am What I Am werd gemaakt door reclamebureau mcgarrybowen in New York. Londen, Parijs en Milaan zijn de eerste steden waar de campagne te zien is.
De campagne moet jonge mensen aansporen om hun eigen individualiteit te omarmen door moderne helden, onder wie rapicoon 50 Cent, filmster Lucy Liu en topsporters Kelly Holmes, Andy Roddick, Allen Iverson en Iker Casillas, te ‘huldigen’.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis‘De I Am What I Am-marketingcampagne, waarin authenticiteit en individualiteit centraal staan, is zowel relevant als inspirerend voor jonge consumenten’, zegt Andy Towne, Reebok's Vice President European Marketing. ‘We begrijpen dat jongeren vandaag de dag voor het dilemma staan dat ze erbij willen horen maar zich tegelijkertijd willen onderscheiden van de massa. Met deze campagne hopen we jonge mensen aan te sporen om hun eigen stem te vinden door hulde te brengen aan moderne iconen die grootse dingen bereikt hebben door trouw te zijn aan zichzelf.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid