Overslaan en naar de inhoud gaan

Reebok lanceert “I am what I am

Reebok’s nieuwe campagne I Am What I Am ging op 19 maart in Europa in première. De grootste reclamecampagne in meer dan tien jaar van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

I Am What I Am werd gemaakt door reclamebureau mcgarrybowen in New York. Londen, Parijs en Milaan zijn de eerste steden waar de campagne te zien is.

related partner content for mobile comes here

De campagne moet jonge mensen aansporen om hun eigen individualiteit te omarmen door moderne helden, onder wie rapicoon 50 Cent, filmster Lucy Liu en topsporters Kelly Holmes, Andy Roddick, Allen Iverson en Iker Casillas, te ‘huldigen’.

‘De I Am What I Am-marketingcampagne, waarin authenticiteit en individualiteit centraal staan, is zowel relevant als inspirerend voor jonge consumenten’, zegt Andy Towne, Reebok's Vice President European Marketing. ‘We begrijpen dat jongeren vandaag de dag voor het dilemma staan dat ze erbij willen horen maar zich tegelijkertijd willen onderscheiden van de massa. Met deze campagne hopen we jonge mensen aan te sporen om hun eigen stem te vinden door hulde te brengen aan moderne iconen die grootse dingen bereikt hebben door trouw te zijn aan zichzelf.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in