Overslaan en naar de inhoud gaan

Innocent creëert als inhaker een eigen versie van de FaceApp

Het meest creatieve werk op sociale media, door The Best Social Media.
innocent
innocent

De FaceApp was afgelopen week een trending topic op social media, maar al snel bleek het gebruik ervan niet zonder risico's. De app zou persoonlijke gegevens verzamelen terwijl je een toekomstige opa of oma-look creëert. Gezonde sapjes-leverancier Innocent haakt in met een grappig alternatief.

related partner content for mobile comes here

 

 

1. Het begon met deze tweet.

2. Mensen werden al snel benieuwd.

3. Met als resultaat:

4. Ook spraakbalonnen worden toegevoegd.

5. In een handomdraai ben je stokoud.

6. Zelfs ouder dan tweeduizend jaar.

7. Ook de hond kan meedoen.

8. Wow.

9. Deze Twitteraar vindt de Innocent FaceApp het helemaal waard.

10. En Innocent stelt haar niet teleur.

11. Oké, nog eentje dan.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sander van den Berg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in