Overslaan en naar de inhoud gaan

Intersport brengt social media onder bij Wannahaves

Het bureau gaat onder andere concepten en campagnes opzetten voor de Football- en Training-accounts van de sportzaak.
banner
banner

Intersport kiest Wannahaves als nieuw wereldwijd bureau voor de social media. Het bureau zal zich bezighouden met het opstellen van strategieën voor de social media. Verder zullen concepten en campagnes worden ontwikkeld voor de specifiekere accounts van Intersport, namelijk Football en Training.

related partner content for mobile comes here

Voor de lancering van het kanaal Intersportfootball sloeg Wannahaves de handen ineen met FC Barcelona-voetballer Malcom. In drie dagen tijd werden 30.000 volgers binnengehaald. Het totaal aantal volgers voor het voetbalkanaal van Intersport bedraagt nu ruim 200.000.

‘Voor Intersport is de samenwerking met Wannahaves een perfecte match’, vertelt Christoph Frechen, general manager marketing van Intersport International. ‘We kijken ernaar uit om meer disruptieve campagnes op te zetten en de unieke interactie met voetbalfans, trainingsliefhebbers en Intersport uit te breiden.’

Danny Cortenraede, managing director van Wannahaves: ‘Samen met Intersport en ons platform 433 kunnen we de relaties met grote sportmerken als Nike, Puma en adidas gebruiken om campagnes te realiseren die aansluiten bij de doelgroep en hun meest gebruikte platform.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in