Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch Digital Design wil internationale zichtbaarheid en stelt nieuw bestuur aan

Het team zorgt voor meer exposure van het digitale werk in zowel binnen- als buitenland.
Dutch Digital Design
V.l.n.r. Sebastiaan Scheer, Suzanne Visser, Bert Hagendoorn en Alain Dujardin.
Dutch Digital Design
V.l.n.r. Sebastiaan Scheer, Suzanne Visser, Bert Hagendoorn en Alain Dujardin.

Stichting Dutch Digital Design stelt een nieuw bestuur en Raad van Advies aan. Ook benoemt de organisatie een communicatieteam en curatoren om digitaal werk te scouten en beoordelen. Het team wil meer internationale zichtbaarheid genereren.

related partner content for mobile comes here

Sinds maart is Dutch Digital Design een zelfstandige stichting. De organisatie zet zich in voor meer zichtbaarheid van het Nederlandse digitale werk via sociale media, pers, evenementen en mediapartners. Met het aanstellen van een nieuw team wil Dutch Digital Design het digitale werk internationaal op de kaart zetten, verklaart voorzitter Bert Hagendoorn.

Team

Het bestuur bestaat uit Suzanne Visser (Kaliber Interactive), Sebastiaan Scheer (MediaMonks), Alain Dujardin (Greenberry) en Bert Hagendoorn (voorzitter).

De communicatieafdeling is samengesteld uit hoofd communicatie Melanie van Gelderen (freelance), merkstrateeg Wouter Boon (Boon Strategy) en artdirector Jop Quirindongo (Lowres Creative Studio).

De Raad van Advies bestaat uit Naomi van Stelten (Grrr), Dick Buschman (Achtung!), Harald Dunnink (Momkai), Daniel Sytsma (Studio Kraftwerk) en Gert Franke (Clever°Franke).

De curatoren staan onder leiding van Ronnie Besseling (Nok Nok Studio) en houden zich bezig met scouten en beoordelen. Iedereen kan zijn werk inzenden via deze website en maakt kans op meer exposure in binnen- en buitenland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in