Overslaan en naar de inhoud gaan

MeMo2 werkt samen met festivalplatform Woov

MeMo2 ziet in het Woov-platform een unieke en alternatieve manier om periodieke peilingen of onderzoek te doen onder jongeren.
Reasons why
Reasons why
© Woov
Reasons why
Reasons why
© Woov

Marktonderzoekbureau MeMo2 gaat een samenwerking aan met festivalplatform Woov. MeMo2 zegt in het Woov-platform een unieke partner te zien om meer inzicht te genereren in het segment festivalliefhebbers, dat voornamelijk bestaat uit Millennials en Generatie Z. Woov wil met de verkregen inzichten de festivalindustrie helpen hun aanbod beter af te stemmen op de wensen van hun bezoekers.

related partner content for mobile comes here

Woov is een mobiel platform dat festivalgangers wereldwijd wil helpen om hun festivalbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen. Functies van de app zitten bijvoorbeeld in het snel kunnen vinden van vrienden op grote festivalterreinen, en eenvoudig in contact kunnen komen met gelijkgestemden uit de festival-community. De Nederlandse start-up liet vorige week weten de eerste financieringsronde te hebben afgerond. Woov: ‘De investering wordt ingezet om snel internationaal op te schalen en nieuwe relevante features aan de populaire app toe te voegen.’

MeMo2 ziet in het Woov-platform een unieke en alternatieve manier om periodieke peilingen of onderzoek te doen onder jongeren. Een van de eerste producten die de partijen samen ontwikkelen betreft bijvoorbeeld micro-surveys die de gebruikers op relevante momenten om feedback vragen. Marcel Vogels, oprichter van Memo2: ‘Dit geeft grote merken, consulting-bureaus en vooral festivalorganisatoren directe feedback in de belevingswereld van deze consumentengroep. Inzicht in Millennials en GenZ is in toenemende mate relevant geworden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in