DDMA stelt Lieke Vromans en Laurens Heijboer aan
Vromans werkte voorheen bij Libelle en Heijboer komt van Wunderman Thompson.


DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, versterkt zijn team met twee collega’s: Lieke Vromans en Laurens Heijboer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vromans (27) werkte de afgelopen jaren als data-analist, producer en redactiemanager voor Libelle. Bij DDMA gaat ze zich als content producer bezighouden met contentmarketing, communicatieplannen en groei van het merk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHeijboer (29) heeft ervaring als accountmanager bij BSUR Agency en J. Walter Thompson (nu Wunderman Thompson). Hij werkte voor merken als Princess Yachts, Randstad, VodafoneZiggo, Hikvision en Nationale-Nederlanden. Bij DDMA gaat hij aan de slag als relatiemanager.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid