Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse media richt zich met New Rulez op jongeren

Ilse media wil met de recent aangekochte website Kaboem een nieuwe markt aanboren, namelijk die van de jongeren. De uitgever richtte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ilse Media bediende tot nu toe alleen de oudere doelgroepen (vanaf 15 jaar), met de sites Ilse.nl, Startpagina.nl en Nu.nl, maar kijkt nu ook naar jongeren van 9 tot 16 jaar. Directeur van New Rulez wordt Toon Branbergen. Branbergen hield zich in het verleden bezig met de internetbedrijven Change the Script en Framfab, en werkte bij reclamebureau Lintas. Ilse Media: ‘We willen met NewRulez Media een absolute nummer één-positie in de jongerenmarkt verwerven.’ Volgens de eigenaren telt Kaboem 600.000 leden, die op de site onder andere muziek kunnen beluisteren en games kunnen spelen. De site trekt adverteerders aan die zich op de specifieke doelgroep richten, en verricht onderzoek naar bijvoorbeeld de merkbeleving onder jongeren. Aan de website van New Rulez wordt nog gewerkt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in