Overslaan en naar de inhoud gaan

IKEA Life Outside Work

Al bijna oud. Maar ik vond 'm toch leuk genoeg om even onder uw aandacht te brengen. Gezien op Adverblog.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Al bijna oud. Maar ik vond 'm toch leuk genoeg om even onder uw aandacht te brengen. Gezien op

related partner content for mobile comes here

Op deze website van IKEA kunnen bezoekers via de 'Work Hours Saved Calculator' en de 'Life Balance Meter' aan den lijve ontdekken dat men veel te druk is met werken. En dat men als gevolg van al dat werken dus ook veel te weinig tijd heeft voor de leuke dingen in het leven. Zijn we zo druk, of doen we zo druk? Ik denk het laatste. En ook de uitkomst van mijn Life Balance Meter was schrikbarend. Ik ben er niet echt trots op.

En dat was nou juist de opzet van het concept. De deelnemer confronteren en zelf laten ervaren. IKEA houdt op slimme wijze een 'spiegel' voor. En heeft haar communicatieboodschap goed in het concept verpakt: koop bij ons je keuken of meubels. Want dat is goedkoop en scheelt je geld. En zo kun jij weer minder werken en meer genieten van je leven! Houd je ook eens tijd over voor je hobby's, vrienden of familie. Doe zelf de test op Lees hieronder graag uw score!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in