Doorstart voor V4M
Anderhalf jaar geleden opgericht en aandeelhouder Gouden Gids en Ilse Media trekken zich al weer terug uit zoekmachinemarketingbedrijf…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Anderhalf jaar geleden opgericht en aandeelhouder Gouden Gids en Ilse Media trekken zich al weer terug uit zoekmachinemarketingbedrijf Value for Money, V4M. Een einde betekent dat niet voor V4M. Het gaat zelfstandig door en blijft de huidige klantenkring bedienen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Philip Spaas zegt over de nieuwe focus van het bedrijf:
"We gaan ons meer richten op zoekmachinemarketing en kunnen nu ook Google-reclamecampagnes gaan voeren voor onze klanten. In de oude opzet kon dat niet, maar er was wel vraag naar. Zoekmachinemarketing zien we als sales-kanaal en niet puur als reclamekanaal, wat nu nog een gangbare opvatting is. De focus komt op het rendement van reclamecampagnes."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid