Overslaan en naar de inhoud gaan

Doorstart voor V4M

Anderhalf jaar geleden opgericht en aandeelhouder Gouden Gids en Ilse Media trekken zich al weer terug uit zoekmachinemarketingbedrijf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Anderhalf jaar geleden en aandeelhouder Gouden Gids en Ilse Media trekken zich al weer terug uit zoekmachinemarketingbedrijf Value for Money, . Een einde betekent dat niet voor V4M. Het gaat zelfstandig door en blijft de huidige klantenkring bedienen.

related partner content for mobile comes here

Philip Spaas de nieuwe focus van het bedrijf:
"We gaan ons meer richten op zoekmachinemarketing en kunnen nu ook Google-reclamecampagnes gaan voeren voor onze klanten. In de oude opzet kon dat niet, maar er was wel vraag naar. Zoekmachinemarketing zien we als sales-kanaal en niet puur als reclamekanaal, wat nu nog een gangbare opvatting is. De focus komt op het rendement van reclamecampagnes."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in