Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea geeft storytelling-campagne 'Aandacht maakt alles mooier' vervolg

Het is de tweede commercial die het woonmerk presenteert binnen de vernieuwde positionering.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Lemz tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar augustus maakt Ikea bekend het . Met ‘Aandacht maakt alles mooier’ wil het woonmerk mensen aanspreken die niet of nauwelijks in de Ikea te vinden zijn.

Nockeby-bank

In de nieuwe film is de hoofdrol weggelegd voor de Nockeby-bank en productontwikkelaar Jerry Svensson. De ontwikkelaar vertelt over het ontwerpproces, die aan alle principes van wat het woonwarenhuis ‘Democratic Design’ noemt voldoet.

‘We willen Nederland laten zien hoeveel aandacht we aan een product besteden en hoe het tot stand komt’, aldus , marketing manager . ‘De Nockeby-bank is ontwikkeld op basis van inzichten in het leven thuis. Mensen zitten niet alleen op de bank, ze slapen, werken, eten en spelen er ook op.’

De nieuwe commercial is vanaf 29 januari online en op televisie te zien.

Credits
Bureau: LEMZ
Productmaatschappij: Standart/ Fat Fred
Regie: Marcus Svanberg
Postproductie: The Ambassadors
Editor: Erik Verhulst
Geluid: Feike de Wit, Soundcircus
Muziek: Rutger Reinders
Mediabureau: MEC

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in