Ikea geeft storytelling-campagne 'Aandacht maakt alles mooier' vervolg
Lemz tekent voor de realisatie van de campagne.
Vorig jaar augustus maakt Ikea bekend het ‘roer om te gooien’ met een vernieuwde positionering. Met ‘Aandacht maakt alles mooier’ wil het woonmerk mensen aanspreken die niet of nauwelijks in de Ikea te vinden zijn.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaNockeby-bank
In de nieuwe film is de hoofdrol weggelegd voor de Nockeby-bank en productontwikkelaar Jerry Svensson. De ontwikkelaar vertelt over het ontwerpproces, die aan alle principes van wat het woonwarenhuis ‘Democratic Design’ noemt voldoet.
‘We willen Nederland laten zien hoeveel aandacht we aan een product besteden en hoe het tot stand komt’, aldus Jeroen Hubert, marketing manager Ikea Nederland. ‘De Nockeby-bank is ontwikkeld op basis van inzichten in het leven thuis. Mensen zitten niet alleen op de bank, ze slapen, werken, eten en spelen er ook op.’
De nieuwe commercial is vanaf 29 januari online en op televisie te zien.
IKEA TV Commercial - Aandacht maakt alles mooier. IKEA presenteert: NOCKEBY bank
Credits
Bureau: LEMZ
Productmaatschappij: Standart/ Fat Fred
Regie: Marcus Svanberg
Postproductie: The Ambassadors
Editor: Erik Verhulst
Geluid: Feike de Wit, Soundcircus
Muziek: Rutger Reinders
Mediabureau: MEC
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid