Overslaan en naar de inhoud gaan

Hyperlokale Advertenties via navigatie van Peugeot

NAVTEQ, de toonaangevende leverancier van kaarten, verkeers- en locatiegegevens voor navigatie, locatiegebonden services en mobiele…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NAVTEQ, de toonaangevende leverancier van kaarten, verkeers- en locatiegegevens voor navigatie, locatiegebonden services en mobiele advertenties wereldwijd, laat weten dat Peugeot een unieke campagne met NAVTEQ LocationPoint gaat voeren, één van de snelst groeiende hyperlokale mobiele reclamenetwerken ter wereld. NAVTEQ LocationPoint verzendt advertenties en aanbiedingen naar mobieletelefoongebruikers als ze lokale winkels naderen. De advertenties bevatten ingebouwde calls to action zoals het direct kunnen ‘klikken voor een kaart’, waarmee gebruikers een stap-voor-stap beschrijving naar de winkellocatie krijgen.

related partner content for mobile comes here

De campagne van Peugeot is uniek: het is de eerste keer dat een groot automerk LocationPoint gebruikt om in contact te komen met potentiële klanten. De advertenties nodigen mobiele gebruikers uit langs hun lokale Peugeot-dealer te rijden om een testritje in de strakke, compacte Peugeot RCZ te maken - en te profiteren van de aanlokkelijke leaseaanbieding van € 299 per maand. De campagne is gericht op gebruikers die in de buurt komen van één van de 428 Peugeot-dealers in Frankrijk.

“De keuze van dit medium weerspiegelt de technologische inslag van het merk en met deze campagne is het totale communicatieplan voor de RCZ compleet,” legt Marc Giulioli,
Marketing Director bij Peugeot Frankrijk, uit. “De mogelijkheid om met NAVTEQ LocationPoint mensen naar de dealers te krijgen door ze specifiek aan te spreken en onderweg bij nabijgelegen verkooppunten te betrekken, is een heel krachtig marketingmiddel.”

NAVTEQ is een vooraanstaande leverancier van eersteklas advertentiemateriaal dat wordt verspreid door gebruik te maken van apparaten, toepassingen en wereldwijde regio's. Advertenties worden verzonden met ingebouwde functies zoals: ‘klikken voor een kaart’, ‘klikken voor een route’ en ‘klikken voor een oproep’. Met deze functies is het voor consumenten gemakkelijker om op pad te gaan, te winkelen, producten te kopen of kortingsbonnen voor later gebruik te bewaren. Consumenten onthouden de LocationPoint-advertenties beter; ze leveren een beter rendement op voor adverteerders en bieden grotere kansen voor uitgevers om de hoogwaardige content uitbetaald te zien worden.

“Peugeot behoort nu tot een groeiend aantal wereldmerken uit diverse branches die profiteren van dit interessante en effectieve advertentiemedium,” voegt Bruno Bourguet, Senior Vice President van NAVTEQ-sales EMEA, toe. “Ons intensieve uitbreidingsprogramhttp://www.lewiswire.com/nl/lewiswire/NAVTEQ/c/ma heeft de weg vrij gemaakt voor het netwerk van NAVTEQ LocationPoint Advertising; adverteerders kunnen nu een groter publiek aanspreken. Het is een geweldige sprong voorwaarts dat zo'n bekende naam als Peugeot deze spannende nieuwe mogelijkheid om locaties aan mobiele advertenties toe te voegen, heeft omarmd.”

Een demonstratie van de toepassing is te bekijken via: http://navteqmedia.com/proofs/nmsdemo/peugeot/Demo_Peugeot_720X540/Demo_...

Blog by Richard Otto ©

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in