Hologram-reclame op winkelvloer
Er komt een nieuw type reclame op de winkelvloer: het hologram. Driedimensionaal en levensgroot.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt het AD. Het merk Hak heeft de primeur in Nederland. Vanaf 12 mei laat de fabrikant haar gezicht Martine Bijl als hologram optreden in de supermarkt om een nieuw product aan te prijzen. Zij nodigt de klant uit te komen proeven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Sandra Thissen, creatief directeur van Holografix Media, dat verantwoordelijk is voor de techniek van de reclame: 'De techniek is eigenlijk al heel oud. Wij hebben die met hardware in een nieuw jasje gestoken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMartine Bijl is vanaf half mei in acht supermarkten, waaronder Albert Heijn, Jumbo, Super de Boer en Plus in een periode van acht weken te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid