Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken laat zien dat je ook lol kunt hebben zonder alcohol

Met een nieuwe serie video's benadrukt Heineken dat het merk voor iedereen open staat, zelfs voor wie geen alcohol drinkt
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Publicis Milaan presenteert een serie video’s voor Heineken 0.0, de alcoholvrije variant van het bekende bier. Met de slogan ‘Open to all’ laat Heineken zien dat het merk openstaat voor alle nationaliteiten en subculturen. Zelfs voor aliens en mensen die geen alcohol drinken.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne bestaat uit een tv-spot van 60 seconden en diverse korte online video’s. In de korte filmpjes zie je steeds een ander personage (een kok, een stagiair, een klusser) dat geniet van een alcoholvrij biertje. In de afspeellijst hieronder zie je ze allemaal.

De campagne is te zien in Rusland, Israël en diverse Europese landen, waaronder Nederland.

Credits:
Tv-reclame “Ode to Openness”

Client: Heineken
Sr. Director Global Heineken® Brand: Gianluca Di Tondo
Head of Global Innovation Heineken® Brand Global Commerce: Ilaria Lodigiani
Innovation Manager Heineken® Global Marketing: Sarah Nisenbaum

Bureau: Publicis Italy
Global Chief Creative Officer Publicis WW: Bruno Bertelli
Executive Creative Director: Cristiana Boccassini
Executive Creative Director: Luca Cinquepalmi
Executive Creative Director: Marco Venturelli
Art Director: Laura Aondio
Copywriter: Francesca Vitello
Strategic Planners: James Moore, Noa Dekel
Worldwide Account Director: David Pagnoni
Account Director: Francesca Baldrighi
Account Manager: Silvia Ghiretti
Head of TV Producer: Silvia Cattaneo
Director: Sebastian Strasser
Production Company: RadicalMedia London
Executive Producer: Ben Schneider
Producer: Leslie Vaughn
Director of Photography: Linus Sandgren

Online video's:
Productiebureau: Reset
Post-Productie: Smoke&Mirrors
Audio Post-Productie: Smoke&Mirrors
Media Buying: Starcom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in