Overslaan en naar de inhoud gaan

TGIF: June is over!

Qualcomm, Secours Populaire, Bufdir & Sharpie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Elke vrijdag geeft

related partner content for mobile comes here

content marketingbureau Brandfighters je een energy-boost. We luiden het weekend in met een leerzame TGIF door trends te bespreken en voorbeelden te geven. In deze TGIF geven we je een recap van vier campagnes uit juni die ons opvielen.

Qualcomm: Ignore This
Deze video van Qualcomm moet je gezien hebben. Nou ja, eigenlijk hoef je niet specifiek te kijken. De video richt zich namelijk op consumenten die hun smartphone pakken als er een advertentie of commercial wordt afgespeeld. En dat vindt Qualcomm niet erg. Qualcomm maakt namelijk technologie voor je smartphone en is daarom erg blij dat de kijker ‘m gebruikt.
 

Deze video van Qualcomm moet je gezien hebben. Nou ja, eigenlijk hoef je niet specifiek te kijken. De video richt zich namelijk op consumenten die hun smartphone pakken als er een advertentie of commercial wordt afgespeeld. En dat vindt Qualcomm niet erg. Qualcomm maakt namelijk technologie voor je smartphone en is daarom erg blij dat de kijker ‘m gebruikt.


 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Secours Populaire: All on our phones
Deze video van Secours Populaire gaat ook over smartphonegebruik, maar de boodschap is anders. We zijn namelijk constant online en kijken daarom (letterlijk) bijna niet meer naar een ander om. Het resultaat? Je helpt een ander in nood niet. Secours Populaire maakt het om deze reden makkelijker om te doneren via een mobiele telefoon.
 


 

 


Bufdir: The Lunchbox
In deze video van Bufdir is een jongen in zijn klas de enige persoon die geen lunch heeft. Hij voelt zich eenzaam en verlaat de klas. Als hij terugkomt, is zijn lunchbox opeens gevuld. Zijn klasgenoten hebben namelijk allemaal een deel van hun lunch met hem gedeeld. Met deze video laat Bufdir zien hoe makkelijk een oplossing voor een probleem kan zijn. Die gedachte willen ze graag doorzetten bij het oplossen van het tekort aan huizen waar pleegkinderen kunnen verblijven.
 


 

 


Sharpie: Make it Permanent
Deze video van Sharpie begint met een meisje dat haar leuke ervaringen met haar vriend deelt. Dit doet ze met behulp van foto’s, tekeningen en tekst. Halverwege de video, wordt opeens duidelijk dat haar ervaringen niet allemaal leuk zijn. Met behulp van een sharpie zet ze letterlijk een permanente streep onder hun relatie.
 


 

 


Juni zat vol met bijzondere campagnes die op hun eigen manier opvielen. Heb jij nog een tip of campagne gezien die er absoluut tussen moet? Eind juli geeft contentmarketingbureau Brandfighters je weer een recap!

Juni zat vol met bijzondere campagnes die op hun eigen manier opvielen. Heb jij nog een tip of campagne gezien die er absoluut tussen moet? Eind juli geeft contentmarketingbureau Brandfighters je weer een recap!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in