Overslaan en naar de inhoud gaan

‘In Health is momenteel het spannendste werk te zien’

Wayne Parker Kent interviewt in de laatste Cannes-episode Antoinette Hoes in hun podcast The Brief.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Cannes Lions festival is bijna afgelopen. Voor eenieder die dit jaar niet is geweest, raadt Hoes aan om volgend jaar de twee innovatiedagen te bezoeken. ‘Het is wat mij betreft heel erg de moeite waard. Je ziet niet alleen campagnes met de beste technologie, maar er komen ook mensen spreken waarvan je denkt: wauw, die krijg ik niet zo snel in Nederland te zien.’

related partner content for mobile comes here

In Health gebeurt het

De categorie Health & Wellness is een van de favorieten van Hoes. De voormalig ceo van Wunderman/Blast Radius constateert dat creatieve bureaus steeds vaker iets willen maken en waarde willen toevoegen in plaats van alleen te communiceren. ‘In Health, waar iedereen een beetje op spuugt omdat het minder chique is, minder creatief is en het minder betaalt, is op dit moment het spannendste werk te zien.’ Hoes verwacht verder dat wij binnenkort tech goodies zullen kopen van consumer brands als HEMA, Philips en bij een concern als Walmart. ‘Zij hebben het vertrouwen van de consument. Philips heeft al een suite uitgebracht met allemaal verschillende apps waar je je hele familie mee kan meten.’

Augmented reality voor lichamen komt eraan

Hoes gelooft dat wij in de toekomst augmented reality aan onszelf gaan toevoegen. ‘Ik denk dat de augmented reality voor lichamen die er nu aankomt veel meer gaat over verbeteringen en veranderingen die je gaan helpen. Waardoor je lichaam beter functioneert.’

How to become a public speaker

Verder in het gesprek vertelt Hoes over haar ervaringen als public speaker. ‘Voor Cannes had ik voor het eerst een coach in de arm genomen. Ik dacht: dit moet echt heel erg goed worden. En dat is dan ook een verhaal geworden dat ik daarna nog drie of vier keer in Nederland heb gegeven.’ Ook geeft Hoes tips om de zenuwen te onderdrukken.

 

 

The Brief Cannes edition

Dit is de tweede en laatste aflevering vanuit Cannes. Donderdag 21 juni was Kerrie Finch, ceo van FinchFactor en vertegenwoordiger voor Nederland van de Orange Lions te gast om te praten over diversiteit in de industrie.

The Brief is een tweewekelijkse podcast over content, marketing en media. The Brief wordt gemaakt door The Agency, het contentmarketingbureau van Wayne Parker Kent. Beluister de podcast en lees de shownotes voor alle linkjes. De aflevering is ook te vinden in de iTunes-store en alle overige podcast apps.

Lees de shownotes hier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in