Overslaan en naar de inhoud gaan

Robert van Geffen (Philips) nieuwe voorzitter van DDMA

'Digitale veranderaar' Van Geffen treedt per direct aan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Robert van Geffen werkt al tien jaar in verschillende IT- en marketingfuncties bij Philips, waar hij momenteel de titel heeft van 'Global Head of B2B Customer Obsession & Digital Marketing'. Voor zijn leidende rol bij de digitale transformatie die Philips ontving hij in 2015 de Digital Transformers Award en in 2016 de Digital Innovation of the Year Award.

related partner content for mobile comes here

In zijn nieuwe rol als voorzitter van de DDMA kijkt hij er naar uit bij te dragen aan het onderscheidende vermogen van DDMA . De kersverse voorzitter heeft daarbij een aantal concrete aandachtsgebieden. 'Vanuit mijn achtergrond in eHealth weet ik hoe belangrijk integriteit is voor bedrijven die data inzetten. Bewustwording daarvan is dan ook een van mijn focuspunten. Daarnaast wil ik ervoor zorgen dat DDMA via de verschillende commissies haar meerwaarde voor leden blijft vergroten en zal ik me hard maken voor meer aandacht voor digital marketing en data binnen het Nederlandse onderwijssysteem.'

DDMA-directeur Diana Janssen is blij met het aantreden van Van Geffen als voorzitter. “Robert weet als geen ander wat organisaties nodig hebben in deze tijden van digitale vooruitgang. Mede dankzij zijn bijdrage is Philips veranderd in een echt databedrijf. Veel van onze leden staan aan de vooravond van eenzelfde verandering en daar past het aantreden van Robert als voorzitter perfect bij.'

Van Geffen neemt het stokje over van Maarten Stramrood en Lucy van der Helm, die na het vertrek van Henry Meijdam gezamenlijk als interim-voorzitter optraden. Stramrood en Van der Helm gaan verder als bestuurslid. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in