MediaMonks 5 keer genomineerd voor Cannes Lions Mobile


De shortlist Mobile is bekend: MediaMonks is vijfmaal mede genomineerd. Driemaal voor productiewerk voor Legoland Florida (de gps-game Quest to Legoland, bureau VML):
Het bureau werkte mee aan de campagne Tummyfish (een spel waarbij kinderen water moeten drinken om de ‘vis in hun buik’ te voeden) voor Nestle United for Healthier Kids (bureau: OgilvyOne Middle East):
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEn aan de campagne Dream Runner van Old Spice, voor Wieden + Kennedy:
Deelnemers aan de actie moesten een parcours rennen in de vorm van hetgeen ze wilden winnen: een gitaar, een boot, een hond…
DDB & Tribal Worldwide tenslotte werd genomineerd voor de antistotter-campagne voor Vodafone, Get the Flow. Productie was in handen van Awful Men en Wefilm.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid