Overslaan en naar de inhoud gaan

TGIF: Happy Father's Day!

Porsche, Gillette, M&S, Tesco & Angel Soft.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is weer vrijdag en dat betekent een nieuwe TGIF van 

related partner content for mobile comes here

Contentmarketingbureau Brandfighters. Aankomende zondag is het Vaderdag en daarom zetten we in deze TGIF de vijf mooiste Vaderdag campagnes op een rij.

Porsche: Happy Father's Day
Veel passies neem je over van je ouders. Het meest bekende voorbeeld is wel de liefde voor auto’s die kinderen van hun vader overnemen. Porsche schetst in de video het perfecte voorbeeld. De voice-over van het jongetje is hierbij leidend, deze zet de toon van de video en zorgt ervoor dat de kijker zich kan inleven in het verhaal.  
 

Veel passies neem je over van je ouders. Het meest bekende voorbeeld is wel de liefde voor auto’s die kinderen van hun vader overnemen. Porsche schetst in de video het perfecte voorbeeld. De voice-over van het jongetje is hierbij leidend, deze zet de toon van de video en zorgt ervoor dat de kijker zich kan inleven in het verhaal.  


 

 


Gillette: Go Ask Dad
84% van alle jongens zoekt informatie op via hun telefoon. Om te bewijzen dat jongens met vragen ook gewoon bij hun vader terecht kunnen, creëerde Gillette een app waar ze van alles aan kunnen vragen. Wat zij niet weten, is dat hun vader de antwoorden geeft.
 


 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


M&S: For dads that do
Er zijn allemaal verschillende soorten vaders, maar een ding hebben ze gemeen: ze hebben veel voor hun kinderen over. M&S stimuleert kijkers met deze video om deze Vaderdag hun vader de aandacht te geven die hij verdient.

Er zijn allemaal verschillende soorten vaders, maar een ding hebben ze gemeen: ze hebben veel voor hun kinderen over. M&S stimuleert kijkers met deze video om deze Vaderdag hun vader de aandacht te geven die hij verdient.


Tesco: Introducing Tannoy Takeover
Het is niet altijd makkelijk om te zeggen hoeveel je van iemand houdt. En helemaal niet tegen je vader. Daarom komt Tesco met de Tannoy Takeover. Kinderen kunnen hierbij hun vader verrassen in een Tesco met een vooraf opgenomen boodschap.
 


 

 


Angel Soft: Just Dad
Alleenstaande ouders spelen een hele belangrijke rol in het leven van hun kinderen. Ze zorgen voor de kinderen, vang ze op als er iets misgaat en ondersteunen hun kinderen waar nodig. Angel Soft laat in deze video zien hoe het is om als alleenstaande vader een kind op te voeden en welke hobbels ze over moeten om dat te kunnen doen. En dat zijn er een heleboel.
 


 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Tot zover onze top 5 campagnes die inhaken op Vaderdag. Heb jij nog een aanvullende campagne of video die tussen dit rijtje moet? Laat van je horen in de comments!

Tot zover onze top 5 campagnes die inhaken op Vaderdag. Heb jij nog een aanvullende campagne of video die tussen dit rijtje moet? Laat van je horen in de comments!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in