Overslaan en naar de inhoud gaan

Spa strikt fotografe Robin de Puy; 'fotograferen door een zuivere druppel Spa'

Spa laat een druppel water als cameralens gebruiken om te benadrukken hoe zuiver het is.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Zuiverheid, het is meest gebruikte thema in positionering en in communicatie van watermerken. Dat geldt ook voor Spa, dat het thema nu op een nog niet eerder vertoonde manier voor de bühne brengt, namelijk door een (Spa!) waterdruppel te gebruiken als lens voor fotografie.

related partner content for mobile comes here

Tekst loopt door onder afbeelding


Dubbelportret 'Nico en Sjors'

Spa heeft fotografe Robin de Puy - vooral bekend vanwege haar portretfotografie -  zo ver weten te krijgen dat ze haar naam verbindt aan het merk. In samenwerking met een aantal wetenschappers c.q. technici werden 'waterportretten' gemaakt, door Spa voor de gelegenheid 'The Purest Picture. Life through a Spa lens' genoemd.

Het project werd in een mini-docu vervat. Zie hieronder.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Campagne
De film vormt tevens de basis van de nieuwe online campagne (bureau: J. Walter Thompson Amsterdam). 'Daarmee willen we onze visie in de puurste vorm uitdragen.' The Purest Picture. Life through a Spa lens. is vanaf 14 juni te zien. De campagne bestaat uit online
video op YouTube, Kijk en RTL XL, advertising op Instagram en Facebook en de inzet van influencers.

Tekst loopt door onder afbeelding


Tess Milne door waterlens gefotografeerd

'Pure portretten'
Om de zuiverheid van Spa nogmaals te benadrukken, was De Puy's bedoeling om 'pure portretten' te maken. En wel van mensen die 'midden in het leven staan'. Spa zegt hierover: 'Een aantal onbekende en bekende Nederlanders – Tess Milne
en Manuel Broekman – werd door haar op deze bijzondere wijze geportretteerd.' De Puy zegt op zoek te zijn gegaan naar mooie, karakteristieke koppen en verhalen. 'Het was spannend, maar het is gelukt. Ik denk dat ik ze "gevangen" heb.'

Essentie
Marketing manager van Spa Nederland Edwin van Dijken, zegt dat de druppel die de hoofdrol speelt (als lens) een verdieping geeft die de essentie raakt. Van Dijken: 'Het toont ons het leven in zijn mooiste vorm.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in