Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 10 populairste advertenties op YouTube sinds Cannes vorig jaar

Youtube heeft een speciaal Ads Leaderboard gemaakt voor Cannes 2017
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met Cannes Lions 2017 voor de deur komt YouTube met een speciale uitgave van het Ads Leaderboard. Hierin staan de meest populaire advertenties wereldwijd van 1 maart 2016 tot 30 april 2017. De volgorde is bepaald aan de hand van factoren als kijktijd, het aantal views en het percentage organische versus betaalde views. De Leaderboard is beperkt tot één video per merk.

related partner content for mobile comes here

1. Nike Football Presents: The Switch ft. Cristiano Ronaldo, Harry Kane, Anthony Martial & More

Creative Agency: Wieden+Kennedy

Media Agency: Mindshare, Wieden+Kennedy

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

2. Knorr #LoveAtFirstTaste

Creative Agency: MullenLowe

Media Agency: PHD

 

3. Clash of Clans: Hog Rider 360

Creative Agency: Barton F Graf

Media Agency: In House

 

4. Best Day Of My Life | Shell #makethefuture

Creative Agency: Possible

Media Agency: MediaCom

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

5. How to Use a Raw Egg to Determine if Your Mattress is Awful - #PURPLE

 

6. Samsung: This is a phone.

Creative Agency: Leo Burnett

Media Agency: Starcom Worldwide

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

7. The Unexpected John Cena Prank | Hidden Camera

Creative Agency: Shareability

Media Agency: MEC

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

8. Budweiser 2017 Super Bowl Commercial | “Born The Hard Way”

Creative Agency: Anomaly

Media Agency: Mediacom

 

9. A Better Super Bowl | NFL Hyundai Super Bowl LI

Creative Agency: Innocean USA

Media Agency: Canvas Worldwide

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

10. 2017 Kia Niro | “Hero’s Journey” Starring Melissa McCarthy

Creative Agency: David&Goliath

Media Agency: Canvas Worldwide

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Cannes YouTube Ads Leaderboard totaal statistieken:

  • 416 miljoen views voor de gehele Leaderboard
  • 11.8 miljoen gekeken uren

YouTube is dit jaar ook weer fysiek aanwezig tijdens Cannes met YouTube Beach (8 Boulevard de la Croisette). Daar zijn sprekers, demo's en meer. Nieuw dit jaar is Pride Day op vrijdag met unieke content, muziek, hapjes en drankjes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in