Overslaan en naar de inhoud gaan

Jupiler partnert met dancefeest Tomorrowland en lanceert partyslogan 'Love every drop'

Hoogtepunten met kippenvel. 'Elke dance fan weet waar "The Drop" voor staat.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mensen samenbrengen. Dat is volgens Jupiler's marketing manager Dimitri van Loock de ambitie die het biermerk heeft met de sponsoring van Tomorrowland, het dancefeest dat zich op 21 tot en met 23 juli en 28 tot en met 30 juli afspeelt in het Belgische Boom. Van Loock: 'Met de Jupiler x Tomorrowland limited edition aluminium flesjes en blikjes kunnen festivalbezoekers sámen een hart vormen in plaats van alleen. En dat zegt alles over de rol die wij als biermerk willen spelen; mensen samenbrengen.'

related partner content for mobile comes here

Duoticket
Daar start Jupiler nu al mee, claimt Van Loock. 'De Jupiler x Tomorrowland limited edition packs in de winkel en bars hebben een unieke code waarmee je dagelijks kans maakt op een duoticket voor een Tomorrowland experience. Ontdek in Boom de Brewery en ervaar hoe Jupiler mee zorgt voor de magie.' De campagne werd gerealiseerd in samenwerking met het Bredase reclamebureau TCC (full credits onderaan).

Jupiler en Tomorrowland vinden elkaar thematisch rond het begrip 'The Drop'. TCC licht het toe: 'Elke dance fan weet waar "The Drop" voor staat; de climax waar de dj naartoe werkt, waarbij iedereen zich verenigd voelt en het publiek samen en instinctief volledig uit zijn dak gaat. Maar in de nieuwe campagen van Jupilier verwijst "The Drop" ook nog naar iets anders; de ijskoude en verfrissende Jupilers waar festivalbezoekers bij elk topevenement van kunnen genieten, in elke druppel.'

 

Credits
Verantwoordelijk bij klant: Arnaud Hanset, Dimitri van Loock, Amaury Hayois, Romain Herisson
Bureau: The Communication Company Benelux
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt
Creatie: Hans van Mook, Roy Schellekens, Reijer van Kasteren
Account: Bram Verbogt, Inge van Hooydonck
Productie: Caviar Brussel
Regisseur: Bob Jeusette
Music: Yves V
Digital: Isobar
Media: Vizeum

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in