Overslaan en naar de inhoud gaan

H&M investeert één miljoen in 'Global Change Award'

De Global Change Award is opzoek naar gedurfde ideeën die de mode-industrie van de toekomst veranderen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

H&M lanceert de als initiatief van de H&M Conscious Foundation. Er wordt gezocht naar gedurfde ideeën, ideeën die de toekomst kunnen vormen van hoe mode wordt ontworpen en geproduceerd, verscheept, gekocht, gebruikt en gerecycled. Of, zoals op de website wordt gezegd: &;a change that will protect our natural resources by closing the loop for fashion&;. 

related partner content for mobile comes here

Online stemmen
De jury kiest vijf winnaars die ieder 100.000 euro krijgen en toegang tot een speciaal voor dit initiatief opgezette innovatieaccelerator. Waar de overige 500.000 euro naartoe gaan, is aan het publiek, dat online mag stemmen. Volgend jaar februari wordt de uitslag bekend gemaakt in Stockholm.

De competitie
De Global Change Award is naar eigen zeggen een van &;s werelds meest prominente competities op het gebied van innovatie&; en het eerste initiatief van deze aard in de mode-industrie. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in