Overslaan en naar de inhoud gaan

Booking.com maakt van de mooiste zomerkiekjes digitale kunst

Wieden+Kennedy Amsterdam ontwikkelde de zomerse activatiecampagne: 'Who Won Booking Summer?'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wanneer fans hun vakantiekiekjes delen met , selecteert de mooiste foto&;s om ze door een team van &;s werelds beste digitale kunstenaars te laten bewerken. Zij maken van de foto&;s &;ware kunststukjes&; door ze om te toveren tot zomerse GIFjes. De GIFjes zullen daarna worden verspreid via de sociale media-kanalen van Booking.com.

De activatiecampagne sluit aan op de ;Wing It&;, ook geproduceerd door Wieden+Kennedy Amsterdam.

Who Won Booking Summer
‘We omarmen het spontane van de zomer met het vertrouwen dat onze reizigers hun favoriete plekje hebben gevonden voor hun zomerse avontuur’, aldus Pepijn Rijvers, chief marketing officer van Booking.com. ‘Met de lancering van “WHO WON BOOKING SUMMER” vieren we de spontane avonturiers en willen we mensen inspireren.’

Volgens Genevieve Hoey, creative director van , proberen mensen elkaar af te troeven met de mooiste zomerplaatjes. ‘Met deze campagne maken we van deze foto’s digitale kunst. Bovendien, wanneer Booking.com jouw zomerfoto transformeert tot een GIF, heb je het ultieme recht om op te scheppen tegenover je vrienden.&;

De kunstenaars Cari van der Yacht, Chris Timmons, Justin Gammon en James Kerr zullen de komende weken aan de slag gaan met de zomerse kiekjes. Mensen kunnen vanaf 24 augustus meedoen door hun foto te delen op Twitter, Instagram of Facebook met .

Van 24 augustus tot 4 september wordt er elke dag een nieuwe lading GIFs gedeeld via de sociale media-kanalen van Booking.com en op de speciale campagnewebsite .

Ter promotie van de campagne hebben de kunstenaars al enkele foto&;s onder handen genomen:

SOCIAL LISTEN AND RESPOND TEAM
COMPANY AKQA LONDON

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in