Italiaanse designer creëert Pepsi-blikje met Mondriaan-print
De tagline ‘the world is not just red’ is een referentie naar Coca-Cola

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Italiaanse designer Andrea Salamino geeft in zijn eigen blogpost aan dat het Pepsi-blikje geïnspireerd was op het Neoplasticisme en de kunst van Piet Mondriaan en Jean Gorin.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Salamino geeft aan dat het ontwerp meer om reclame gaat, dan dat het een designconcept was. Hij heeft geprobeerd een antwoord te geven op de vraag: hoe kan ik zorgen dat het product aantrekkelijker wordt, zonder naar het product zelf te verwijzen?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet resultaat is onderstaand design. Of Pepsi het als een grappig collectors item ziet, of er echt iets mee doet, doet er voor Salamino niet toe.
mondrianpepsi-7-900x828-700x644.jpg
46ed1f28552967.55c92a4fbf2f0-748x644.jpg
Meer werk van Andrea Salamino is hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid