Overslaan en naar de inhoud gaan

Google aast op DoubleClick

Google voegt zich bij het rijtje bedrijven dat interesse heeft in het online advertentiebedrijf DoubleClick.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook Microsoft en Yahoo zijn geïnteresseerd, meldt The Wall Street Journal. AOL stond ook in dat rijtje, maar het is niet duidelijk of dat bedrijf nog steeds in de running is.

related partner content for mobile comes here

DoubleClick biedt de dienst 'Dart', waarmee online advertenties kunnen worden geplaatst en het effect van advertentiecampagnes gemeten kunnen worden.

DoubleClick stond tot 2005 genoteerd aan de Nasdaq en werd in juli dat jaar gekocht door de Amerikaanse private equity-onderneming Hellman & Friedman voor 1,1 miljard dollar. Volgens bronnen van de Wall Street Journal zou de prijs van DoubleClick nu kunnen oplopen tot meer dan 2 miljard door alle interesse die er is.
Bron: Het Financieele Dagblad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in