Recordopbrengst tijdschrift Pink Ribbon
Het tijdschrift Pink Ribbon met dit jaar het thema ‘Leven, Liefde & Feeling Beautiful’ zorgde voor de hoogste opbrengst tot nu toe: €…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De opbrengst komt geheel ten goede aan de Stichting Pink Ribbon, die zich inzet voor de strijd tegen borstkanker en bijdraagt aan de bewustwording van borstkanker. In totaal zijn er 98.000 exemplaren van Pink Ribbon verkocht, een stijging van ruim 20 procent ten opzichte van vorig jaar. In september 2007 komt de vierde editie van Pink Ribbon uit onder hoofdredactie van Tineke Verhoeven met als thema ‘Passie & Power’. Zij was hoofdredacteur van o.a. Viva, Cosmopolitan, Flair en esta.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid