Overslaan en naar de inhoud gaan

Fashionchick nu 100 procent Sanoma

Na enkele jaren samenwerken heeft Sanoma in een versneld tempo Fashionchick volledig aan haar digitale portfolio toegevoegd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanoma breidt haar belang uit van 55 procent naar 100 procent van de aandelen.

related partner content for mobile comes here

Sanoma zegt dat Fashionchick de afgelopen jaren een continue groei heeft laten zien. De uitgever verwacht het huidige Fashionchick de komende jaren verder door te laten groeien als ‘internationale key speler in online fashion’.

Het huidige management team, bestaande uit Gerco de Jong, Arno Mulder, Ellen Snijder en Aart Wallet, zal na de volledige overname in dienst blijven en zich richten op verdere groei en internationalisering.

Fashion voor heren en kids
Sanoma zet ik de komende maanden in zowel Nederland als Duitsland de nieuwe webshops MENTODAY en KIDSTODAY.

Klik om te vergroten

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in