Overslaan en naar de inhoud gaan

En maar groeien...

Ook de cijfers over het derde kwartaal 2005 van de Interactive Advertising Bureau (IAB) en PriceWaterhouseCoopers bieden weer een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook de van de Interactive Advertising Bureau (IAB) en PriceWaterhouseCoopers bieden weer een buitengewoon florissant beeld van de online reclamemarkt.

related partner content for mobile comes here

Over het derde kwartaal van 2005 noteerden het IAB en PWC een opbrengst van online reclame in de VS van 3,1 miljard dollar, bijna 34 procent meer dan over het derde kwartaal van 2005.

En deze vakantiemaanden brachten 4,7 procent meer op dan het tweede kwartaal van 2005 met 2,9 miljard dollar aan bestedingen op internet.

Daarmee komt het totaal aan internetreclame dit jaar op tenminste 12 miljard dollar, aanzienlijk meer dan de 9,6 miljard dollar over 2004.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in