
Dat zegt Erik Hoekstra, managing director VNU Business Publications in Vakblad, een uitgave van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV). In augustus kocht VNU BP het failliete Emerce. Onde de vlag van Quote Media richtte Emerce zich meer op consumenten, dat gaat onder VNU BP dus veranderen. Hoekstra maakt nu dus bekend dat Emerce ook als papieren uitgave doorgaat. Dat was bij de overname nog niet zeker.
‘Emerce komt niet in de losse verkoop, maar zal alleen via abonnementen verspreid worden. De oplage was voorheen 22.000, die zal nu eerder 15.000 dan 100.000 worden’, aldus Hoekstra. De Emerce-website krijgt volgens hem een deels besloten gedeelte, dat alleen toegankelijk is voor de abonnees van de printuitgave.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftVerder zullen de abonnees een e-zine ontvangen waarin onder meer speciale aanbiedingen zijn te vinden.
Wanneer de eerste Emerce onder VNU BP-vlag uitkomt, is nog niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee