AH opent ook aanval mobiele telefoniemarkt
Albert Heijn gaat in samenwerking met Telfort komende week ook de strijd aan op de markt voor mobiele telefonie. AH Mobiel claimt dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
AH werkt voor de nieuwe opzet samen met Telfort. De uitvoering van de klantenservice is een gezamenlijke activiteit van de partners. Vanaf maandag krijgen kopers van AH Mobiel-opwaardeerkaarten 33, 25 of 10 procent cadeau, naar gelang de prijs van de kaart. Het introductiepakket van AH Mobiel bestaat uit een SIM-kaart en 20 euro beltegoed. De klant betaalt hiervoor 20 euro.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
AH Mobiel heeft een jaar na introductie meer dan 70.000 klanten. Het supermarktconcern verwacht met het nieuwe aanbod het aantal aanzienlijk te kunnen opvoeren. AH zegt sinds 1999 met een marktaandeel van 20 procent de grootste aanbieder te zijn van prepaidkaarten (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid