RTL 4: beste oktobermaand sinds ‘97
Daarmee had HMG de beste oktobermaand sinds 2000. De publieken volgen met 29,2 procent en de SBS groep komt uit op 26,1 procent. Ook in de doelgroep 20-34 jaar staat HMG bovenaan met 31,7 procent, gevolgd door de SBS groep met 29,7 procent. In de doelgroep Mannen 20-49 jaar staan de publieken (32 procent) bovenaan en is HMG met 27,6 procent tweede.
RTL 4 handhaaft haar positie als marktleider in de doelgroep boodschappers 20-49 jaar met een zenderaandeel van 20,7 procent, waarmee de beste oktobermaand sinds 1997 is behaald. Op afstand volgt Nederland 2 met 13 procent en SBS6 met 11,4 procent. Yorin behaalt 9 procent zenderaandeel in de doelgroep 20-34 jaar. RTL 5 sluit de maand oktober af met 5,3 procent in de doelgroep Mannen 20-49 jaar en boekt daarmee een vooruitgang van 0,2 procent op vorig jaar oktober.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid