Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL 4: beste oktobermaand sinds ‘97

HMG-zenders RTL 4, RTL 5 en Yorin wisten in oktober een gezamenlijk zenderaandeel van 32,0 procent te behalen in de doelgroep boodschappers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee had HMG de beste oktobermaand sinds 2000. De publieken volgen met 29,2 procent en de SBS groep komt uit op 26,1 procent. Ook in de doelgroep 20-34 jaar staat HMG bovenaan met 31,7 procent, gevolgd door de SBS groep met 29,7 procent. In de doelgroep Mannen 20-49 jaar staan de publieken (32 procent) bovenaan en is HMG met 27,6 procent tweede.

related partner content for mobile comes here

RTL 4 handhaaft haar positie als marktleider in de doelgroep boodschappers 20-49 jaar met een zenderaandeel van 20,7 procent, waarmee de beste oktobermaand sinds 1997 is behaald. Op afstand volgt Nederland 2 met 13 procent en SBS6 met 11,4 procent. Yorin behaalt 9 procent zenderaandeel in de doelgroep 20-34 jaar. RTL 5 sluit de maand oktober af met 5,3 procent in de doelgroep Mannen 20-49 jaar en boekt daarmee een vooruitgang van 0,2 procent op vorig jaar oktober.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in