Eigen magazine EkoPlaza
De biologische supermarktketen EkoPlaza (56 winkels) heeft sinds 21 september een eigen magazine: Lekker Weten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uitgeverij Caplan en mediabureau SIGuRIDna ontwikkelden het gratis blad. De ontwikkeling van dit kwartaalmagazine voor de bioconsument is volgens Erik Does, algemeen directeur van EkoPlaza, een logisch gevolg van de groei die EkoPlaza doormaakt. 'Op 24 april hebben we het besluit genomen voor 50.000 stuks en het eerste nummer is uiteindelijk in een oplage van 170.000 exemplaren gedrukt. We kunnen dus nu al van een enorm succes spreken. Met het magazine hopen we biologisch meer bereikbaar te maken voor de consument.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In Lekker Weten staan veel recepten, is informatie over gezondheid te lezen en er zijn beauty & lifestyletips.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid