Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste finalisten Nickelodeon Grote Reclame Prijs

Nickelodeon-kijkers hebben vier commercials van Duo Penotti (Peeters Produkten), Pestweb (Stichting APS), Groenten en Fruit (Groentenfruit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de bekroont Nickelodeon de adverteerder die de beste commercial van 2012 gericht op kinderen op de zender heeft uitgezonden.
Nickelodeon organiseert de awarduitreiking samen met
Een kinderjury bepaalt elk kwartaal via een voorselectie welke commercials meedingen naar de Grote Reclame Prijs.
Zo selecteerde de kinderjury 9 commercials uit 34 inzendingen in april, mei en juni. Nickelodeon-kijkers hebben vervolgens op de site grotereclameprijs.nl gestemd op hun favoriet.

related partner content for mobile comes here

Dit zijn de vier winnaars:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Deze commercials gaan door naar de finale en maken kans op de Grote Reclame Prijs.
Het eindoordeel van de kinderjury, een vakjury en de stemmen van het publiek bepalen uiteindelijk de winnaar.
De adverteerder met de beste commercial wordt gehuldigd tijdens de Kids Insights Day in juni 2013.

Nickelodeon wil met de Grote Reclame Prijs verantwoordelijkheid nemen voor het niveau van kinderreclames en adverteerders stimuleren om effectieve en aansprekende commercials te ontwikkelen en toont zich
tevreden over de eerste winnaars: Het is goed om te zien dat kinderen niet alleen stemmen op een goed doordachte of grappige commercial, maar dat een commercial met een serieuze boodschap zoals Pestweb ook op waarde wordt geschat.

Op 19 september komt de kinderjury weer bij elkaar om commercials te beoordelen die in juli, augustus en september zijn uitgezonden.
Adverteerders kunnen tot 13 september voordragen via en vanaf 3 oktober kan het publiek hier weer op gaan stemmen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in