Overslaan en naar de inhoud gaan

Edwin Peters is de nieuwe marketing director bij SAS

Peters volgt Hetty Boerakker op, die voor SAS naar Dubai vertrekt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Peters gaat 1 juni beginnen. Vanaf die datum is hij verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van het bedrijf in de Nederlandse markt.

related partner content for mobile comes here

Hetty Boerakker leidde negen jaar de marketingafdeling van SAS Nederland en begint de komende maand in Dubai als marketing director SAS Middle East & Turkey.

Peters is sinds 1996 werkzaam bij SAS. De laatste acht jaar als manager solutions. In zijn nieuwe functie richt Peters zich onder meer op de verdere ontwikkeling en implementatie van digitale marketinginitiatieven.

Erwin Huizenga is nieuw bij SAS: hij werkt sinds 1 april als marketingdatabase-analist. Huizenga was voorheen bij SurviFix werkzaam als IT consultant & marketing strategist. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in