
Eurocommissaris Charlie McCreevy (Interne Markt) komt tot die conclusie in een uitgebreide brief die hij in maart heeft geschreven als reactie op de Nederlandse verdediging van het door hem bekritiseerde gokmonopolie. De brief heeft mogelijk een inbreukprocedure tegen Nederland bij het Europees Hof tot gevolg.
McCreevy stelt bijvoorbeeld dat Nederland hem verkeerd heeft geïnformeerd over de (dalende) reclameuitgaven van De Lotto. De reclamebestedingen zouden in 2004 en 2005 respectievelijk op 14,1 en 12,6 miljoen euro liggen terwijl in jaarverslagen bedragen worden genoemd die bijna de helft hoger liggen.
Vacatures
Medewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalVerder wijzen gegevens van het gerenommeerde onderzoeksbureau Nielsen Media er op dat het aantal advertenties van De Lotto met 42 procent is gestegen tussen 2002 en 2004 en dat de totale duur van radio- en televisiespots ook in die orde van grote is gegroeid. Een recent ingestelde reclamecode is volgens hem niet meer dan een wassen neus (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid