Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: Porsche24

Design doorgevoerd in details, online en offline versterkt elkaar
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het rijdersprogramma Porsche24 beloont rijders voor elke kilometer. Met de app sparen ze punten met kilometers en activiteiten zoals rijtrainingen, rally’s en trackdays. Die worden omgezet in privileges of badges met beloningen als tickets voor events. Doel is om het rijden met Porsches aan te moedigen met dit platform – en tegelijk een groep Porsche rijders te bedienen die tot voorheen niet bekend waren bij de officiële Porsche dealers.

Daniel Sytsma, Creative Director bij Studio Kraftwerk: "We zien nu al dat ongeveer een kwart van de geregistreerde rijders nog niet bekend waren bij officiële Porsche dealers. Zo ontstaat er een hernieuwde relatie tussen Porsche, de dealers en actieve rijders."

In de toekomst worden we de gamification elementen uitgebreid en wordt samen met de rijders gekeken naar andere manieren om rijden aan te moedigen.

Bekijk het project op: www.studiokraftwerk.com/work/porsche24

Credits
Concept: Kraftwerk Linked by Isobar, Newcraft & PON Porsche Import
Design: Kraftwerk Linked by Isobar
Development: Label A

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het bijbehorende online dossier, waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.




related partner content for mobile comes here

Tip: submit your work to Dutch Digital Design! 

Check ook de andere digital design cases van Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in