'De reclamewereld heeft de digitale revolutie gemist'
Designprofessor Jeroen van Erp doet opmerkelijke uitspraken in interview met Adformatie.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/b9fa4aef-7eb0-54d1-ac53-b767ee939cb0/article/32/6e/326ed1d1-ce6b-428c-b8c7-153933a3a88e/opening_image/opening_image_pro_hero/Jeroen_van_Erp.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/b9fa4aef-7eb0-54d1-ac53-b767ee939cb0/article/32/6e/326ed1d1-ce6b-428c-b8c7-153933a3a88e/opening_image/opening_image_pro_hero/Jeroen_van_Erp.jpg)
Foto: Krijn van Noordwijk
Foto: Krijn van Noordwijk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid