Overslaan en naar de inhoud gaan

De Mercursjury 2014 staat onder leiding van Marianne Zwagerman

De jury van de jaarlijkse tijdschriftenawards staat dit jaar onder leiding van mediaspecialist en schrijver Marianne Zwagerman.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Mercursjury 2014 bestaat verder uit:

related partner content for mobile comes here

Jan Heemskerk (onder andere ex-hoofdredacteur Playboy, nu onder meer creatief directeur bij FHM)
Jaap Biemans (artdirector van Volkskrant Magazine)
Arendo Joustra (hoofdredacteur Elsevier)
Linda Boks (ceo van mediabureau ZenithOptimedia)
Lily Martens (onder andere ex-hoofdredacteur bij ELLE, nu onder meer &;facilitator van veranderprocessen&;)
Lidewijde Paris (directeur van de uitgeverijen Nieuw Amsterdam en Wereldbibliotheek)

Harriët Schrier (algemeen secretaris van de Groep Publiekstijdschriften) bewaakt de procedure. 

Dit zijn de zeven categorieën waar de jury zich over buigt: Tijdschrift, Artdirection, Hoofdredacteur, Innovatie, Marketingactie, Lancering en Tijdschriftreportage van het Jaar.

De uitreiking van de Mercurs vindt plaats op woensdag 10 december. Inschrijven kan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in